Forums

Autres Sujets : J'ai un problème de gars ici

Ce forum est momentanément vérouillé et ne peut accueillir de nouvelles contributions.



Page : 1 | 2 | Dernier message »

Fil de la discussion "J'ai un problème de gars ici"
Auteur Message
  • Messages : 26
  • Statut : Arrivant
  • Pays : Belgique
C'est quoi ici, question pour 8r8, tu la drague là ? Je rigole j'ai bien compris que non, mais en même j'ai pas tout suivi là, j'arrive quand la convers est presque fini moi, mais ton histoire est assez spécial, mais bon je crois que 8r8 de donne assez de conseil, j'ai pas besoin dans rajouter

Bonne chance pour la suite

Does it is here what, question for 8r8, you dredge it there? I laugh I understood well that not, but into same I very didn't follow there, I arrive when the convers is almost finished me, but your story is rather special, but good I believe that 8r8 of gives enough council, I don't need in adding

good luck for the continuation
Edité par Kit Deeper le 04/06/2006 à 20:38

The gray wolf, you said "Protect me". "Toujours plus haut, toujours plus loin"

8R8

  • Messages : 102
  • Statut : Newbie
  • Pays : France
Salut Kit,

We speak as friends: the ability to listen or give advice or humor--this is her topic, she had a concern about something, was opened enough to share it, and what we do is we are discussing it.

If i wanted to flirt with Cutsie i would have attempted it rather through private messages surely...you know, people can give attention and understanding and respect, not necessarily flirting :)

..but, yeah, you were only joking

laters
  • Messages : 18
  • Statut : Arrivante
  • Pays : France
i'll be doing all that seduction stuff once i hang out with his sister over summer, i'm going back to michigan this summer so things will be getting interesting.

Page : 1 | 2



Consultez d'autres forums